نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

علی کریمی به ایران برمی‌گردد؟| ستاره استقلال پشیمان از سفر به قطر

  • کد خبر: ۵۴۶۰۸
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
  • ۲
علی کریمی به ایران برمی‌گردد؟| ستاره استقلال پشیمان از سفر به قطر
شنیده می شود علی کریمی، بازیکن سابق استقلال از جدایی از این تیم و پیوستن به لیگ ستارگان قطر پشیمان است.
به گزارش شهرآرانیوز، لیگ ستارگان قطر به یک مقصد شیک برای فوتبالیست‌های ایرانی تبدیل شده است. به دور از هیاهوی رسانه‌های وطنی می‌روند در یک فضای ایزوله و شیک، کنار چند بازیکن نیمه بازنشسته مشهور، در ورزشگاه‌های مدرن و با قرارداد‌هایی شیرین بازی می‌کنند و بعد چمدان‌شان را برمی‌دارند و برمی‌گردند. اگر مدیر برنامه خوبی داشته باشند ممکن است به اروپا بروند وگرنه به همین لیگ نیم‌بند خودمان برمی‌گردند.

صحبت از لیگی ۴۹ ساله است که ستارگانی مثل روماریو، رائول گونزلس، پپ گواردیولا، فرناندو هیرو، ژاوی، گابریل باتیستوتا، مارسل دسایی، برادران دی‌بوئر، اشتفان افنبرگ و ... در آن توپ زده‌اند. حتی دهه ۶۰ هم پاتوق بازیکنان ایرانی بود که در رویا هم نمی‌دیدند به اورپا بروند. نکته جالب اینکه تنها بازیکن ایرانی که در این لیگ آقای گل شده، فرشاد پیوس است که سال ۱۳۶۷ برای الاهلی بازی کرد.

این لیگ که از لحاظ امکانات تمرین، مسابقه و حتی تصویربرداری در آسیا نمونه است، ماجرا‌های عجیبی دارد. بسیاری از بازیکنان قرارداد‌های کوتاهی دارند که بین تیم‌ها دست به دست می‌شوند، در واقع انگار عمدی برای ایجاد یک توازن وجود دارد. اینکه بازیکنان هنوز امضای پای قراردادشان خشک نشده، لباس تیم‌شان را عوض می‌کنند. علی کریمی

رامین رضاییان شهریور ۹۹ به الدوحیل پیوست و علیرغم نمایش خوب و گلزنی در چند دیدار، بعد از پنج ماه به السیلیه منتقل شد. درست مثل زمزمه جدایی مهدی ترابی و علی کریمی. ترابی که پرسپولیس مثل نان شب در لیگ قهرمانان آسیا به او محتاج بود، قرمز‌ها را در نیمه راه تنها گذاشت و ۱۸ مهر به العربی پیوست و بعد از چند مصدومیت به نظر می‌رسد حالا باشگاه قصد فروش او را دارد!

علی کریمی ستاره محوری استقلال نیمه آبان به القطر رفت و هنوز سه ماه نشده او را در لیست فروش قرار داده‌اند. ماجرا بیشتر به شوخی شبیه است. انگار شیوخ دست و دل‌باز پول اضافی دارند و محض تنوع خرج می‌کنند وگرنه این همه نقل و انتقال به هرچیزی شباهت دارد جز بازار فوتبال!

رضاییان به صورت غیررسمی ابراز تمایل کرد که به پرسپولیس برگردد، ولی انگار باشگاه تهرانی بیش از مشکلات مالی، هنوز از رفتار او در ترک این تیم و رفتن به ترکیه دل‌چرکین است. گفته می‌شود علی کریمی و مهدی ترابی هم بدشان نمی‌آید به فوتبال ایران برگردند، جایی که شاید زمین‌های مخملی و امکانات کافی و VAR نداشته باشد و دستمزد‌ها را دیر به دیر بدهند، اما شور و هیجان فوتبال جاریست. چیزی که شاید در خلوت امید ابراهیمی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، شجاع خلیل‌زاده و مهرداد پولادی را وسوسه می‌کند.

البته برخی از هواداران از هر دو بازیکن گله‌مند هستند که در روز‌های نیاز، خانه را ترک کردند و الان که روزگار خوشی در لیگ قطر ندارند هوس بازگشت به سرشان زده است، اما هم استقلال به یک رهبر میانی نیاز دارد و هم پرسپولیس با رفتن بشار رسن به یک بازیکن گره‌گشا محتاج است که مثل فصل قبل به موقع گل بزند، پنالتی بگیرد و پاس گل بدهد.

حتماً مذاکرات پنهانی در حال انجام است که نتیجه آن به عدد و رقم قرارداد و البته تمایل بازیکنان بستگی دارد. هوادارانی، اما گمان می‌کنند هنوز این عشق و تعصب به پیراهن است که حرف آخر را می‌زند!
 
منبع: عصرایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
علی کریمی بیا استقلال اگه واقعا استقلالی هستی استقلال الان به تو نیاز داره
رامسس استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
برگرد به استقلال
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->